LPP zamknęło lokale swoich marek w Półwiejskiej 2

Poznań Półwiejska LPP Reserved handel

Przedsiębiorstwo odzieżowe LPP wraz z końcem stycznia zamknęło lokale swoich marek w centrum Poznania przy ul. Półwiejskiej 2. Wcześniej funkcjonowały tam następujące marki: Cropp, House, Mohito, Reserved i Sinsay. W Półwiejskiej 2 nadal funkcjonuje fryzjer, cukiernia, restauracja fast food, bank i dyskont. Wśród biur ulokowanych w obiekcie także nie nastąpiły zmiany.

W sąsiedztwie Półwiejskiej 2 znajduje się m.in. centrum handlowe Kupiec Poznański i Stary Browar.

Spółka LPP krótko odniosła się do tej sprawy:

Strategia rozwoju sieci stacjonarnej LPP zakłada skoncentrowanie się na jej rozwoju jakościowym, a nie ilościowym, a decyzje o przebudowie lub rezygnacji z części salonów podyktowane są bieżącą analizą portfolio. Na chwilę obecną nie możemy dokładnie określić, czy i gdzie w przyszłości powstaną nowe salony. Wszystkich klientów naszych marek możemy jednak zapewnić, że nie zabraknie w Poznaniu miejsc, w których będą mogli znaleźć inspiracje modowe i skorzystać z naszej oferty.

Czytaj też: Chcesz mieć wpływ na Twój fyrtel? Zostań radnym osiedlowym!

Półwiejska 2 – budowa z perypetiami

Budynek Półwiejska 2 powstał w 2015 roku. Jest zarówno domem handlowym jak i biurowcem. Jego budowa została oprotestowana przez sąsiadów. Twierdzili, że inwestycja doprowadzi do zacienienia ich mieszkań.

Poznań Półwiejska 2
Półwiejska 2. Fot. Przemysław Turlej

Budynek powstał na podstawie decyzji o warunkach zabudowy. Pierwszą – wydana na początku poprzedniej dekady – unieważniło Samorządowe Kolegium Odwoławcze w 2015 roku. SKO wytknęło miastu m.in. nierzetelne wyznaczenie parametrów zabudowy i prowadzenie dokumentacji urzędowej odręcznie na niepodpisanych kartkach. Półwiejska 2 posiada ponadto pozwolenie na budowę, które nie zostało uchylone.

Fot. Przemysław Turlej


Dołącz do nas na Facebooku, Twitterze, Wykopie i Instagramie

7 thoughts on “LPP zamknęło lokale swoich marek w Półwiejskiej 2

  1. W jednym miejscu zamykają, w kolejnym modernizują. W końcu postawili na jakość a nie ilość i to im może przynieść ładny profit.

  2. Nic dziwnego, więcej klientów jest w innych lokalizacjach to po co mają płacić. Klientów nie stracą, pójdą do salonów gdzie indziej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: